BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 9, 2010

TAHNIAH DS DR. ZAMBRI ABDUL KADIR


Hari ini terlerailah sudah teka - teki mengenai siapakan Menteri Besar Negeri Perak Darul Ridzuan yang sah setelah Mahkamah Persekutuan yang bersidang di Putrajaya sebulat suara memutuskan Datuk Seri Dr Zambri Abdul Kadir sebagai menteri besar yang sah.

 
YAB Datuk Seri Dr Zambri Abdul Kadir
Menteri Besar Perak Darul Ridzuan


Sebagai seorang rakyat negeri Perak Darul Ridzuan mengucapkan syukur kepada Allah SWT kerana telah memberikan peluang kepada Datuk Seri Zamri Abdul Kadir untuk mentadbir negeri Perak yang tercinta ini. Melalui keputusan ini jelaslah bahawa segala permasalahan dalam hal ehwal politik Perak sudah sampai ke penamatnya. Bagi pihak BN dan UMNO negeri Perak ingatlah ini bukan masa untuk berpesta dengan segembiranya tetapi jadikanlah "kemenangan" ini sebagai peransang untuk bekerja membela rakyat bukan sahaja kepada orang Melayu malahan kepada kaum - kaum lain yang bernaung di bawah payung DYMM Paduka Seri Sultan Perak.



Saya Hafez J.Malim melalui blog saya mengucapkan selamat maju jaya kepada YAB Datuk Seri Dr Zambri Abdul Kadir sebagai menteri besar Perak. Besarlah harapan saya supaya beliau terus bejuang bersama - sama rakyat untuk mempertahankan kedaulatan DYMM Paduka  Seri Sultan Perak yang kita sayangi. Semoga negeri Perak bertambah makmur di bawah pentadbiran beliau.  
HIDUP MELAYU !





0 ulasan: