BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 1, 2010

ISRAEL LAKNATULLAH !!!!!!!!!

"ANTI ISRAEL"
 Saya Hafez J.Malim melalui blog saya mengutuk dengan sekeras - kerasnya serangan biadap dan tidak ber kemanusiaan  oleh komando tentera Israel Laknatullah ke atas kapal ' Flotila Pembebasan" yang membawa misi bantuan kepada saudara - mara Islam kita di Gaza. Pembunuhan 19 sukarelawan misi ini amat jelas menunjukkan betapa Israel Laknatullah benar - benar suatu bangsa yang dikutuk oleh Allah SWT.

Semoga Allah SWT menempatkan roh - roh para sukarelawan ini di tempat yang sebaiknya. Bagi penduduk Gaza teruskan jihad perjuangan kalian. Kami di sini sentiasa bersama anda. Kepada Yang Amat Berbahagia Tun Dr. Mahathir Mohamad, semoga Allah memberikan kekuatan dan memanjangkan umur mu untuk terus berjuang mempertahankan maruah umat Islam dari cengkaman Israel Laknatullah.

Umat Islam harus bersatu bagi mempertahankan maruah dan kemurnian agama Islam. Saya juga menyeru  rakan - rakan blogers untuk bersatu bersama dalam mendesak supaya pihak negara Islam Mesir membuka semula laluan sempadannya dengan Palestin supaya segala bantuan dapat dihantar dengan mudah tanpa  pertumpahan darah.


ALLAHUAKBAR
ALLAHUAKBAR
ALLAHUAKBAR



0 ulasan: