BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 16, 2012

Blog Baru Saya : Kutub Khanah Usang

Reka hadapan Blog Kutub Khanah Usang

Alhamdulillah kini saya berjaya membuka sebuah lagi blog perkongsian yang diberi nama Kutub Khanah Usang. Blog ini masih dalam selenggaraan saya sebenarnya namun idea berkaitan dengan blog ini sudah lama tertanam didalam hati saya. 

Blog Kutub Khanah Usang ini sebenarnya khusus untuk saya mempamerkan koleksi peribadi buku-buku lama milik saya kepada anda semua. Selain dari perkongsian cerita mengenai sesebuah buku, saya juga membuka peluang kepada individu-individu yang berminat untuk membeli buku-buku saya ini pada harga yang berpatutan. 

InsyaAllah buku-buku yang ditawarkan adalah yang terbaik. Dari buku akademik, buku sastera, buku fiksyen dan pelbagai jenis buku akan saya ulas mengikut kefahaman saya sendiri. Kebanyakan buku dari koleksi saya ini merangkumi koleksi dari tahun 1950an sehinggalah ke tahun 1990an. Semuanya saya kumpulkan dari pembelian, carian malah ada buku-buku ini saya kutip dari tempat pelupusan sampah. Pedulikan soal harga kerana sesuatu yang bernilai bukan terletak pada harganya tetapi pada nilai ilmunya.. insyaAllah.

Jika ada yang berminat sudi-sudikan lah singgah ke Blog Kutub Khanah Usang ini ... mungkin ada yang boleh kita kongsi dan rasai ... 


0 ulasan: