BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 1, 2011

Duit Syiling ....

Masuk tahun ke tiga di Kapit baru saya sedari himpunan duit syiling saya semakin membukit. Entah kenapa kelmarin saya tergerak hati hendak mengira jumlah keseluruhan duit syiling yang tersimpan di dalam bekas plastik tepi tilam tidur saya. Dua tahun saya mencampakkan sebarang duit syiling yang ada di kicek saya ke bekas itu tanpa pernah menyentuhinya. Lalu duduk lah saya mengadap dan mengira jumlah duit syiling saya satu persatu. Hairan teman - teman serumah melihat perlakuan saya. 

Namun hasilnya berbaloi..... sebanyak RM228 berjaya kumpulkan melalui jumlah kesemua duit - duit syiling berkenaan. Niat di hati biarlah ia semakin menimbun. Nanti bila saya meninggalkan Kapit ia akan menjadi bukti betapa saya adalah seorang lelaki yang tidak suka membawa duit syiling di kocek !!!!!







IANYA BERJUMLAH RM 228.00 !!!!!

0 ulasan: